Dijital Pazarın Ortak Noktası ve E-Ticaret

Hiç yorum yok


                     




                        Sina Afra'nın hazırladığı; Türkiye ve Dünyadaki E-ticaret ve Dünyada, Türkiye'nin yeri, mevcut durum ve geleceğe yönelik adımları içeren raporu girişimcilere ışık tutuyor.

                        Sina Afra, giriş bölümünde dünyada ve Türkiye’de internet kullanım oranları, e-ticaret hacminin veriler ve yıllara göre grafiksel raporları, bölgelere göre e-ticaretin gelişim haritası, ülkelerin internet pazar payları, Avrupa’da açıklanan e-ticaret Pazar hacmi, ülke bazlı e-ticaret hacimleri ve oranları, Türkiye’de internet kullanım sayısı ve e-ticaret Pazar hacminin nasıl değiştiği, internet kullanıcı sayıları ile birlikte internet penetrasyon oranları, Türkiye’de B2B e-ticaret harcamaları, kredi kartı ve online ödeme sistemleri kullanım oranları, e-ticaret güvenliği, e-ticaret türleri ve kullanım oranları, mobil ticaret ve sosyal medyanın elektronik ticaret için önemi,  gibi birçok konu üzerine yoğunlaşılmış ve detaylı bilgilendirmeler verilmiştir.

                      İkinci bölümde ise gerek kredi kartı kullanım sayısı, gerek teknoloji gerekse internet kullanıcıları sayısının fazlalığı ve teknolojiye olan yatırımlar ile birlikte Türkiye’de e-ticaret hacminin daha fazla olması gerektiğine dair bilgiler verilmiş, işletmelerin e-ticarete yönelmelerinde ve internette online ürün alımı yapılmasında algı olgusunun ve aynı zamanda altyapı eksiklikleri ile birlikte ödeme sistemleri üzerine yoğunlaşılması ve güvenliğin ön plana alınarak

                    Rapora ek olarak “2023’de Türkiye’de E-ticaret: Bir Öngörü” Üçüncü Bölümü eklenmiştir. Bu bölümde ise Türkiye’de nüfus, internet penetrasyon oranları, internet kullanıcı sayıları, e-ticaret kullanıcı sayısı, kişi başına düşen e-ticaret harcamaları gibi birçok tahminde bulunulmuştur.

               

Rapora ulaşmak için tıklayınız.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder